پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3139
-
الف
+

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان»

داوران بخش عکس هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» معرفی شدند.

داوران بخش عکس هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» معرفی شدند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، سید عباس میرهاشمی، مجید ناگهی و مجید کلهر داوری بخش عکس هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» را برعهده گرفتند.

سید عباس میرهاشمی متولد ۱۳۴۱در شهر ساوه و دارای مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی که تاکنون موفق به دریافت نشان عالی هنرهای تجسمی شده و عضو شورای سياست‌گذاری اولین تا ششمین جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر بوده و دبيری ۴ دوره از جشنواره بين‌المللی هنرهای تجسمی فجر، مدیرعاملی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در هيئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، دبيری نخستين دوسالانه بين‌المللی عکس جهان اسلام، عضویت در هيئت‌های انتخاب و داوری جشنواره‌ها و مسابقه‌های عکاسی بين‌المللی و ملی از جمله دوسالانه عکس ایران، عکس بيداری اسلامی، عکس‌های دریایی ایران، عکس کودك و نوجوان و... را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

مجید ناگهی متولد اردیبهشت ۱۳۴۹در تهران و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته علوم ارتباطات است. وی عکاسی را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده و عضویت در ستاد اصلی جشنواره بین‌المللی عکس سوره در سال‌های ۷۳ تا ۷۶، عضویت در ستاد مرکزی تاسیس «خانه عکاسان ایران»، دبیری نمایشگاه «آینه حضور» موزه هنرهای معاصر فلسطین، عضویت در انجمن عکاسان میراث فرهنگی و گردشگری، داوری در مسابقات و جشنواره‌های متعدد عکاسی طی بیست سال گذشته و انتشار کتاب انفرادی «تهران» و چند کتاب گروهی در موضوعات مستند، طبیعت و ایران‌شناسی از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای این هنرمند است.

مجید کلهر متولد تیرماه ۱۳۵۷ دانش‌آموخته کارشناسی تولید از دانشگاه صداوسیماست و عکاسی را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده است. عکاسی از انجام عملیات تفحص شهدا در سال ۱۳۷۹، شرکت در سه دوره نمایشگاه تصویر سال، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع تابلوهای گلزار شهدای تهران با عنوان «بوی بهشت»، انجام پروژه عکاسی از مسلمانان کشمیر، هند و پاکستان و مزار شهدای جنگ تحمیلی و... از جمله سوابق اجرایی و هنری این هنرمند است.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری دی‌ماه امسال در ۶ بخش طراحی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، تصویرسازی و عکس برگزار می‌شود.

آخرین مهلت‌ثبت نام و ارسال اثر به دبیرخانه این رویداد ۲۸ آذرماه است و جزئیات و مقررات آن در سایت سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir  قرار دارد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر